søndag den 16. april 2017

Når det med at få børn er svært.


Fertilitetsmesse skal bryde tabuet
Indlægget er lavet i samarbejde med lahmekommunikation og fertilitetsmessen.
Lige om lidt gennemføres Skandinaviens første fertilitetsmesse. Den afholdes i Bella Centret d. 22.-23. april. Messen har til formål at give viden og skabe dialog om infertilitet og fertilitetsbehandling. Den henvender sig til folk, der:
  • Gerne snart vil være gravid
  • Har svært ved at blive gravid
  • Muligvis skal i fertilitetsbehandling
  • Overvejer adoption
  • Har en diagnose, som for eksempel PCO, endometriose eller nedsat sædkvalitet
  • Er homoseksuel og ønsker at undersøge mulighederne for at blive forælder
  • Vil oplyses om den nyeste forskning på området
  • Ønsker viden om, hvordan du forbedrer din fertilitet ved hjælp af alternativ behandling
  • Vil vide, hvad den offentlige og den private sektor kan tilbyde
  • Overvejer ægdonation herhjemme eller i udlandet
Gennem mit arbejde på en barselsgang, for nogle år siden, har jeg mødt mange der havde det på samme måde. De havde kæmpet i mange år for at få et barn. År der også  var blevet fyldt med tvivl, tab af kontrol, usikkerhed og forliste drømme. Jeg har veninder der ikke har kunne få børn, jeg har homoseksuelle venner, mine børn har nogle dejlige, gode venner der er adopteret. 
Derfor vil jeg gerne være med til at sætte fokus på emnet. 

I kan læse meget mere om messen lige her, hvor I også kan købe billetter. Jeg tror bestemt, at messen er et besøg værd for alle, der kæmper med 
Jeg har fået lov at give 2 billetter væk til en læser.  
Måske har du ikke lyst til at skrive en kommentar. Så send mig en mail på sinestrange@gmail.com






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...