lørdag den 4. februar 2017

Pod casts



Tænk at jeg lige om lidt har været pendler i et år.  Det var nemlig helt nyt for mig, da jeg 1. april 2016 ikke længere lige kunne cykle på job.
Jeg kan godt savne det med cyklen - og at få blæst i hovedet frem og tilbage.
Når det nu er, har jeg besluttet mig for at pendlertiden er min tid. Hvor jeg kan høre til radio eller andet godt helt uden afbrydelser
Derfor vil jeg dele nogle podcasts jeg lytter til





Her går det godt: Med Esben Bjerre og Peter Falktoft.  Tilbage med  en yderst selektiv gennemgang af verdens tilstand .

Café Hack  :  Fordi jeg kort sagt er vild med den måde han interviewer folk på.

Serial :  Hvor man følger journalisten Sarah Koenigs egen efterforskning af en 15 år gammel mordsag.  Virkelig spændende!

P6 BEAT elsker :  Her bliver store kunstere og bands portrætteret i god stil!

Sommergæsten : Livskloge samtaler med  bla. Eskild Ebbesen, Svend Brinkmann, Sofie Gråbøll, Ida Auken og mange flere.

Mads & Monopolet : Behøver vist ikke nogen nærmere intro : )










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...