lørdag den 27. august 2016

Guld og rod




Med den store interesse der gennem det sidst årti har været omkring genbrugsguld, skattejægere, loppedeluxe. You name it. Kunne man tro folk var ved at være mættede.
Det er heldigvis ikke tilfældet og det er skønt.
For vi har fundet noget vi alle 5 synes er interessant - nemlig hvad der gemmer sig på diverse loppemarkeder.
Og der kan stadig gøres gode fund. Ligeledes har vi ryddet op og gemt hvad vi har solgt for. Og vi har ikke været sippet med priserne.  Men en større ombygning herhjemme, gjorde at der var ting, fx en smedejernsbrændeovn vi ikke længere skal bruge.
Vupti - nu blev der råd til en tur (godt nok på budgetniveau) til PARIS
Jeg kan her finde lykken ved at bo i provinsen - for jeg så en masse teakhylder på en tur i København til tårnhøje priser. Her i mit hood  har jeg fundet en til 150 kr.
Især min 14 årige datter finder mange ting på markeder og i genbrugsbutikker. Ting hun er lykkelig for og det er til at betale sig fra. Vigtigst af alt kan jeg fornemme at hun er ved at blive en meget bevidst forbruger. Det er skønt at se og have inspireret til.


Nogle af de fund jeg selv har fået med hjem denne sommer.





1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...