tirsdag den 29. marts 2016

Fejring af ungdommen og kage til en læsefidus



Vi tog hul på påske afbrækket ved at holde fest for Maja.  Hun har gået til konfirmationsforberedelse det meste af efterår, vinter og forår. Vi har haft mange samtaler om tro. Jeg har ligesom med hendes storebror respekteret at hun valgte det fra.
Kald mig sippet, men ordet nonfirmation har jeg det åbenbart mærkeligt med. Vi har spist frokost og fejret overgangen mod de unge år. Med en kage som helt på sin egen måde fortalte at her er en læsefidus, som også er glad for te.
Til alle jer der læser med og som er skilt ligesom jeg, fra mine ældste børns far, kan jeg se hvor meget det har betydet for Jeppe og Maja at vi har været fælles om disse arrangementer. Og det har virkelig været nogle hyggelige dage.


Fik også tid til at finde påskegodter hist og her.  ; ) ; )


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...