lørdag den 2. januar 2016

Årets første gåtur



Har været ude at gå  på årets første dag.
I tåget dis med havblik hvor øjet rakte, hvor man hurtigt fik kolde fødder, trods varme, vinterforede støvler.
Vil ikke dvæle for meget ved det men personligt synes jeg 2015 har været lidt af en bitch. Især på arbejdsfronten. 7 afslag. Puha. Vi behøves  virkelig ikke gentage vores ophold i hinandens selskab. Så et godt brugt og slidt år er nu lagt på hylden. Forhåbentlig sammen med den belastningsreaktion der er fulgt i kølvandet. Ganske angstprovokerende for mit ellers så stædige, nysgerrige, robuste og ellers modige væsen.
Så der er virkelig plads til forbedringer.  Jeg trænger virkelig til et nyt år med lidt mere plus på anerkendelseskontoen. De gode hjertestunder er stadig varmt velkommen.
Så hvor andre gør status over om deres egne personlige mål er noget - er der ikke rigtig noget at markere her. Til gengæld er det gået stærkt fremad for de mennesker i mit liv som jeg støttet, trøstet, opmuntret, danset ved siden af og drukket vin og kaffe med.

Hvis I er med endnu, vil jeg sige tak fordi i kigger forbi herinde <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...