fredag den 11. december 2015

I december vil jeg


- drikke hvid gløgg - ny ynglings
- tage til jylland en weekend med mine børn og julehygge med min mor
- gense filmen The Family Stone
- nyde de dage, som idag hvor solen titter frem og luften er klar.
- i biografen med min mand og se den nye Star Wars, vel at mærke en biograf med særdeles god lyd i.
- bage min mormors vanilje kranse
- invitere mine store børn på Bobs,  lækker friskpresset juice og ingefærshots kan nemt være et hit på en grå dag.
- sætte mine forventninger efter at jeg skal arbejde hele julen (23. - 27 /12)
- Se om jeg kan få tid til at læse Life of Pi
- lade de manglende løbeture blive til gåture - 6 km er jo stadig 6 km : )
- glæde mig til 18. december og tapas med skønne ladies


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...