tirsdag den 1. december 2015

#1december


En ikke helt almindelig tirsdag morgen. I dag er det 1. december. Og der var tid til kalenderlys. Kalendre med små godter. Min mor og far sender hvert år en til Jeppe, Maja og Eva. Selv har jeg forsødet min december med en lakridskalender fra Perto. 
På gåturen til skole, var der små søde historier fra de børn vi mødte. Om nisser, gaver på trapper, chokolade i støvler og andre fine finurligheder. 
For mig byder denne uge på nattevagter. Som jeg aldrig bliver dus med. OG jeg vil nyde december i de bider jeg kan. Julen bliver ikke til fridage for mig i år. Jeg skal afsted 23. 24. 25. 26. og 27. 
Lige nu virker det som en stor mundfuld. Der bliver heldigvis plads til at være juleaften i Troense hos min far.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...