torsdag den 2. juli 2015

Min egen læseklub


Jeg har sådan savnet at læse en god bog.
Er oprigtig ked ad af, at sidste år har været fyldt med så mange ting, at der ikke har været tid til at læse en bog efter eget valg.
Tænk om der kom flyvende en bogpakke ind ad brevsprækken. For en læsefidus er det jo lykken.

For at kompensere har jeg, på cykelture til og fra job, hørt lydbøger. Blandt andet Sara Blædels serie om Louise Rick og Camilla Lind.
Det har fungeret. Men nu skal det være. Jeg vil gerne ligge i græsset, sandet eller lænestolen. Bladre gennem rigtige sider. Eller hvis det er regnvejr - sidde inde med bogen.
Blive opslugt og glemme rummet omkring  mig. Så selv kaffen når at blive kold, inden den drikkes.


2 kommentarer:

  1. Mmm ja :0) Fantastisk når man bliver så grebet at alt andet bliver lukket ude omkring en.. Det burde jeg helt sikkert også blive bedre til - måske skal jeg bruge lidt af sommerferien i græsset med et tæppe og en god bog ;0)
    God læselyst Sine

    SvarSlet
  2. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...