torsdag den 14. maj 2015

Aften nydning.



Efter en meget dejlig dag, som har budt på hyggeligt samvær med naboer og snobrød. Forud havde vi holdt loppemarked på vejen, hvor jeg solgte lidt af det jeg har ryddet op i. For der er stadig gang i oprydningsprocessen. Kunsten bliver nu at det som er tilbage, ikke skal tilbage i skabe og skuffer. Men videre.
Og kan se at der er rift om at betale ingenting for tingene - hvilket har efterladt mig med dele, som blev så underbudt, at jeg ikke lavede nogen handel. 
Til gengæld var den kagebod min datter og hendes veninde havde en kæmpe succes.  Samt en plante jeg havde stående på mit bord, som ikke var til salg men vakte meget interesse. Næste år, holder jeg mig til planter, kaffe og kage : ) 
Nu vil jeg liste af sted på job, mens resten af huset holder fridag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...