fredag den 17. april 2015

Lækker tandbørstning / Give Away


Nu med en vinder:  Ida/didda   jeg sender dig en mail : ) 

God mundhygiejne Med stil



Er lige præcis hvad der er muligt. Og det er lækkert at se, at en så uundværlig ting som en tandbørste kan shines op og brandes, så den  er pynt i sig selv.
Vi gør det jo hver dag og flere gange. Har den med på ferie, overnatninger og måske i tasken til efter en frokost ude i byen, hvis man er på sådan et frokosthold.

Det er Scandinavian Surface og Jordan som har de smarte tandbørster ude.
Der er både noget for mænd og kvinder.



Vil du også opgraderes med smukkere tandbørster - så kan du vinde

3 stk Individual tandbørster i forskellige designs med lille børstehoved
2 stk. Individual tandbørster i forskellige designs med stort børstehoved


2 pakker Easy Reach Flosser 
I en lynhurtig Give Away - jeg trækker lod på søndag : )

27 kommentarer:

  1. Det gad jeg rigtig godt at vinde :)
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  2. Det gad jeg rigtig godt vinde.

    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  3. Det ville være lækker at kunne børste tænder i noget fint :)
    Jeg deltager meget gerne :)
    idawestphall@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Jeg er med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  5. Ih, det ville være lækkert :-D Jeg er med!
    tina-hauris@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Håber på at vinde :)

    Miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Krydser fingre!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  8. Jeg deltager gerne(:

    Heidi W. N.
    heidiwn@live.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Det ville være fedt. Min dreng ville elske at designe sin egen tandbørste. Han er 13 og måske det ville hjælpe på hans manglende interesse i tandhygiene.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  10. det vil jeg da gerne vinde :)

    maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Ja tak :D

    //Bettina
    Mrsspeechless (a) jubii.dk

    SvarSlet
  12. De er da fine.

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  13. Uh hvor fedt - det vil jeg gerne være med på :) :)
    God weekend

    SvarSlet
  14. Hov - min mail er: melgaard.r@gmail.com!

    SvarSlet
  15. Lækker præmie!
    Jeg slider mine tandbørster op virkelig hurtigt, og det vil derfor være skønt at vinde, så jeg er fri for at købe nye hele tiden. :-)
    arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Krydser fingre :)
    - Anne K ( annenkruger@gmail.com )

    SvarSlet
  17. Svar
    1. Glemte Mail adresse
      Hexia3@yahoo.dk

      Slet
  18. De er bare så fine altså :) Jeg er vild med de små hoveder og kæresten de store :)

    //Maja
    maja3012(a)hotmail.com

    SvarSlet
  19. Lis Vinter livv@mail.dk
    Dejlig præmie - deltager gerne ;-)

    SvarSlet
  20. Tandhygiejne er en god ting. Helt ærgerligt, de så relativt hurtigt skal kasseres igen! Jeg har fødselsdag i dag, og manden har annonceret, at et indkøbt bord til kontoret er min gave ( vi skulle alligevel have det ) så nye toothbrush - nye unika toothbrushes - ville hjælpe lidt på skuffelsen ;-)
    ebacher@icloud.com

    SvarSlet
  21. Jeg krydser fingre :)
    michellehjensen89@gmail.com

    SvarSlet
  22. Dem vil jeg rigtig gerne vinde!
    Min mail er: annaofelia@live.dk :-)

    SvarSlet
  23. Det ville være så lækker,vi er 4 i familien. :)
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Meget gerne :-)
    fam.nyegaard@gmail.com

    SvarSlet
  25. Vil gerne vinde :D
    caofrei@gmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...