fredag den 20. februar 2015

En vinder #smagersmuk


TILLYKKE TIL - DU MÅ GERNE SENDE MIG EN MAil 
Forlommen på tasken;)


Der er landet 2 skønne nye smagsvarianter af Läckerol på hylderne.Den lille pastil, de fleste af os kender til, når man trænger til lidt forkælelse. De har samtidig bedt en række kunstnere fortolke smag på en ny måde. En anderledes måde. Kunst som fortolker smag. Dette er skabt af Katharina Berggreen, som på en meget feminin måde har fortolket den nye smag Strawberry Lime i en smuk collage.

Den anden nye smag hedder Salty Caramel (min egen favorit) Se mere på IG under #smagersmuk
Du kan vinde det finde kunstværk skabt af, som hænger på min datters værelse samt en hel del æsker Läckerol. 12 af hver.
Læg en kommentar og skriv hvor du gemmer din Läckerol æske. I tasken? eller lommen? Måske et helt tredje sted. Jeg trækker en vinder 24. februar.


Indlægget er lavet i samarbejde med Läkerol og Lahme kommunikation. 

45 kommentarer:

  1. Jeg har altid Läkerol i mit penalhus - på den måde har jeg dem altid lige ved hånden når jeg arbejder på mit speciale og bliver lækkersulten!

    Kh Vibeke Skaarup

    SvarSlet
  2. Jeg har altid en pakke i min taske,så jeg altid har lidt hvis lækkersulten melder sig :-)

    SvarSlet
  3. Jeg har altid en pakke i min arbejdspult og en pakke liggende i bilen, er rigtig gode når man lige trænger til at få frisket munden op :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  4. i tasken og i lommen :) hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg har en æske i bilen og i mit arbejdsskab.

    SvarSlet
  6. i min lomme så er de nemme at få fat i :-)

    SvarSlet
  7. Jeg har dem oftest liggende på mit bord på arbejdet, men de holde ofte ikke mere end en dag, da jeg er god til at byde andre. Ellers ligger de i tasken :)

    SvarSlet
  8. Jeg har dem altid med i min taske, da jeg elsker de her lakeroler især på farten, når man er sulten for sjov

    SvarSlet
  9. Vi har kun et skrivebord, hvor begge vores computere står, og vores Läkerol pakker ligger altid solidt mellem os på dette bord, så vi begge kan nå, når lysten melder sig.

    SvarSlet
  10. Jeg er Läkerol-man... siger min kæreste. Jeg kan gå fuldstændig i selvsving hvis pakkerne der ligger i skabet, min taske eller ved siden af min seng er tomme.

    Ihhh guder hvor er det kunstværk flot... glade farver, der gerne må pryde min væg, så jeg krydser fingre :-D

    SvarSlet
  11. Jeg gemmer i min taske....så godt jeg nu kan. Ellers spiser datteren dem bare alle sammen <3

    SvarSlet
  12. Jeg har altid en æske i min skrivebordsskuffe på jobbet :-)

    SvarSlet
  13. Jeg har to favorit gemmesteder.. i en bestemt lomme i min taske eller i min jakkelomme. Det er rart at have pakken lige ved hånden ;-)

    SvarSlet
  14. På natbordet ;)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  15. I min taske, selvom mine børn også ved det, så de hapser også en en gang imellem; )
    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  16. I tasken selvfølgelig, så har man dem lige ved hånden altid...

    SvarSlet
  17. Hehehe, I jakke lommen, i handskerummet i bilen, på kontoret og i tasken :)
    moelgaard.privat@gmail.com

    SvarSlet
  18. Jeg finder æskerne der hvor jeg mindst venter det.

    SvarSlet
  19. Läkerol har vi mange steder herhjemme... Jeg døjer sådan med kvalme for tiden og det samt tyggegummi er noget af det eneste der kan holde kvalmen væk. Så jeg har läkerol i tasken, jakkelommen, sengebordet, i bilen og i et skab i køkkenet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov glemte mailen og den endte så i et nyt indlæg i stedet for svar til dette... Men den er gyngehesten (a) Hotmail.com

      Slet
  20. Og selvfølgelig i min indkøbskurv ☺️
    Gyngehesten (a) Hotmail.com

    SvarSlet
  21. Mine pakker ligger altid i forlommen på min taske, som jeg altid har med;o

    SvarSlet
  22. I skabet over ovnen... Der kan min søn ikke nå dem, og så er de altid inden for rækkevidde hvis jeg bliver lækkersulten.

    Mie Kristensen
    miekrumme(a)hotmail.com

    SvarSlet
  23. En i min sminke taske i min håndtaske og en hvor jeg har mine nøgler så jeg kan friskes op når jeg går ud af døren. De salte er mine favoritter!
    Lene
    y.grupps(a)gmail.com

    SvarSlet
  24. Deltager :)

    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg gemmer æsken i en kasse i min entré, der er fyldt med "ud-af-døren"-ting, som fx cykellygter, handsker, nøgler og ja, Läkerol. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  26. Sikke en lækker præmie!
    Jeg har ofte en pakke liggende i min taske og i min skuffe på arbejdet. Det gælder om altid at have en pakke ved hånden, når lækkersulten melder sig. :-)
    Arenkild@hotmail.com

    SvarSlet
  27. I køkkenskuffen, men ikke så længe de bliver jo spist.... arnenstrom@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Den ligger gerne tasken eller også i den lille hemmelige skuffe ved siden af min sofa :D

    //Bobber
    Mrsspeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  29. Jeg har aaaltid mindst 2 pakker; én i lommen og én i køkkenskuffen. Og typisk lidt ekstra rundtomkring i tasker... :) vh Ísbjörg d.isbjoerg@gmail.com

    SvarSlet
  30. Hvis jeg har en pakke, er det oftest i tasken. Men de varer som regel ikke længe :-)

    Astrid - ravnmann@gmail.com

    SvarSlet
  31. i kopholderen i bilen
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg gemmer dem i side "lommen" i døren på min bil, de er gode at hygge med på vej hjem fra arbejde :)

    SvarSlet
  33. Når jeg har Läkerol, har jeg dem altid i min taske. Det redder lækkersulten sidst på eftermiddagen :-)

    Mvh. Pernille
    pillelanng@msn.com

    SvarSlet
  34. Altid i tasken - jeg har prøvet det med lommen, så kommer man altså til at spise for mange ;-)

    SvarSlet
  35. Jeg har altid nogen i tasken og i mit skab på arbejdet. Altid en pakke i handskerummet i bilen og også gerne en i min jakke lomme.

    SvarSlet
  36. Gemmer den i køkkenet - når altid forbi den før jeg når til slikskabet, og det er jo helt heldigt :) Mmmmm!

    SvarSlet
  37. I tasken - i en hemmelig lomme, så min sødt-elskende søn ikke 'falder' over dem, når han er på jagt.. deler gerne, men ingen kan spise pastiller så hurtigt som han.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  38. I skoletasken og på skrivebordet :))
    Frederikke S - innocentcherryblog@gmail.com

    SvarSlet
  39. I en "hemmelig" guf-dåse over køkkenvinduet!
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  40. Lige ved siden af computeren (gerne under en stak papirer, så ingen andre på kontoret finder den) - så er den lige ved hånden, når jeg får lyst til de lækre lyserøde der (jeg har allerede spist en pakke i dag...)

    SvarSlet
  41. Jeg plejer at gemme mine tre forskellige steder, enten i min taske (hvor de spredes over det hele), ved siden af computeren derhjemme, eller så kan jeg finde dem i min jakkelomme.

    SvarSlet
  42. På slikhylden. Og så en enkelt pakke i min taske ;-).

    Vh aaselejboelle@gmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...