torsdag den 25. december 2014

Jul 2014

Jeg har holdt det tilbage. Næsten ingen indlæg om jul i December måned. Jeg hører til de sjældne, hvor julen først rigtig starter når den er her. Bliver mættet til overflod hvis det har været sådan alle dage inden den overhovedet er her.  Hvilket vist er meget modsat af mange andre inclusive dame/boligblade, hvor alt er klart før 1. december. For mig starter det magiske først, når gaderne ude næsten er mennesketomme, som da jeg cyklede på arbejde den 23. december. Ingen skolebørn eller forældre. Kun meget få ude kl. 7.30 og igennem ruderne anes at de fleste sidder indendørs med lys i stuerne og kaffe i kopperne. Nu er den her og jeg er glad for i år, at have helt fri alle juledage. 












1 kommentar:

  1. Glædelig jul. Selv om jeg er en af dem der ikke kan få nok af jul, så kender jeg godt følelsen af at det først er rigtig jul der i de menneske tomme gader. for mig var det en gang når jeg var førdig med at synge til julegudstjeneste og gik hjem under stjernerne med min far - organisten... glædelig jul
    Solhilsner Stine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...