onsdag den 31. december 2014

God Blog Karma

Som punktum på de indlæg jeg har lavet om skønne blogs jeg følger, vil jeg slutte af hos Louise 

Hendes absolut store interesse for boligindretning, gør at der altid er liv i bloggen og boligen. Med fine fotos som inspirerer. Jeg har tit bemærket det meget fine keramik som altid sniger sig ind på billederne. Ligesom jeg er ganske vild med haven, der viser sig af og til. Den ser så vidunderlig og skøn ud. Jeg er sikker på der må gemme sig stor kærlighed og haveglæde i hjemmet også. Der er tit fine, små buketter fra haven i vaserne. 
Selv skriver Louise at hun har brug for projekterne i boligen, fordi de giver hende energi.
Tak for inspirationen Louise
  :-)







Var så vild med denne skænk!!



Juleinspiration er der også masser af : ) 
Louise har sagt ja til at jeg måtte skrive indlægget. Alle fotos er hendes egne og venligst lånt til indlægget. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...