torsdag den 11. december 2014

Energi kur


Jeg har sagt ja til at teste Gerimax Ginsengs energikur.
Faktisk virkelig tiltrængt på denne tid af året.  De kolde dage er begyndt at titte frem. Måske er det blot en påvirkning af humør, for de dage hvor det er koldt og gråt synes jeg kan være tunge at komme igennem. Hvorimod kolde men lyse dage påvirker på en helt anden måde. Lyse klare himler giver et helt andet tempo til dagen. Og jeg er jo ikke den eneste person som er afhængig af lys.
Der er nu gået ca. 2 uger - måske er det for tidligt at konkludere noget, da kuren lover virkning efter 3 uger.  Det jeg har bemærket er, at min mentale træthed ikke er en konstant faktor. Jeg er både frisk og veludhvilet om morgenen.
Jeg er ikke småforkølet og vintertræt. Så muligvis er det energikuren som er med til at jage trætheden væk. Det er så skønt at der er overskud selv efter 20 om aftenen på hverdage. Overskud til at bruge ½ time på yogaøvelser, som igen er med til at give en fantastisk nattesøvn.
Efter flere år med skiftende arbejdstider herunder nattevagt, er jeg meget taknemmelig for at min krop kan sove i de timer om natten, hvor det før har været så svært at være vågen.  Tiden mellem 03 og 05 kunne føles så lang o g uendelig.
Og med mere overskud følger også mulighed for at opdage de mange energier som er i naturen på denne årstid. 





Indlæg er sponsoreret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...