mandag den 10. november 2014

En lille smule ro


Hverdagene er fyldte med alt det, der hører hverdagslivet til.  Jeg har dage, hvor jeg har brug for ro - bare 10 min uden forstyrrende ting, hvor jeg kan trække vejret og bare være.
Uden at skulle forholde mig til telefoner, forpligtelser eller tage stilling til noget.  Bare ro på og tid til at finde fokus.

En hverdag i stor kontrast til hvordan den så ud for et par år siden. Hvor den største fare vel egentlig er ikke at glemme sig selv på vejen. For hvor ville jeg hen og er jeg stadig i en glidende overgang.
På vejen prøver jeg at lade mig inspirere og ikke påvirke af negativitet. Der er desværre for mange symptomer på stress, hvilket gør det endnu vigtigere at skrue ned for det hele og bare nyde naturen omkring mig. 
Stilhed er det bedste sted jeg kan genoplade mine tanker. 

ro og ro ..... et par sultne måger hist og pist håbede at der blev delt lidt ud

ps Nutrilett har sendt nye bare i handlen til mellemmåltiderne. Kan anbefale den med peanut 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...