fredag den 3. oktober 2014

God blog karma 091214


Miniature, lækker mad, Cirkus is og kaffe, loppefund, designerguld og meget mere.
Jeg får sådan lyst til at tage alle dukkehuse jeg møder med hjem. Det er det fede ved at blive inspireret på den anden side, som læser og følger af Brinjas skønne blog og univers.  
Hun må have et stort iværksættergen med de mange spændende projekter,der kommer til live. Måske nogen af jer har været forbi Cirkus Is?
Det er svært for mig at putte Brinja i en bestemt kasse og det vil jeg heller ikke.  For det er så befriende, at der er hendes helt eget univers som toner frem og igennem.  Der er liv på billederne og det kan ses der bor nogen. Men fint afbalanceret og det behager mine øjne. 











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...