fredag den 15. august 2014

Så mødes vi igen hverdag







Der er fine tegn derude på, at efteråret er på vej. Der er taget hul på en masse nye ting efter sommerferien.
Har det så rart med at møde mit nye sted om morgenen. Der er god humor og plads til forskellighed.
Jeg er også træt - men på en god måde når jeg kommer hjem. Eftermiddagene er heldigvis stadig lyse og lange. Og jeg husker hvordan jeg sidste år blev helt forelsket i efteråret.
Hverdagene her efter ferien er allerede en enorm kontrast til den skønne sommerferie. Men det er også skønt at være midt i processen. Det livet byder på lige nu, er at skulle mærke efter midt i den gode travlhed og så må tiden vise, hvad der er rigtigt.
Lige om lidt går det også løs med dans og gymnastik eftermiddage. Forældremøder og fødselsdage. Næsten som da jeg havde redderbygger instinkt sidst i mine graviditeter, er jeg gået i gang med at have de fleste praktiske ting på plads.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...