tirsdag den 26. august 2014

Når tiden forsvinder alt for hurtigt


Kender I det, at tiden i perioder bare går hurtigere end andre. Mine døgn har simpelt hen for få timer. Som når jeg tror, at nu har jeg tid til at sy et cover til et vigtigt arbejdsredskab. Får sat saksen i det skønne, blomstrede stof og ordet "moar" runger gennem luften. Og så kom jeg faktisk ikke videre. 
Jeg har dog besluttet mig for ikke at ende hverken forvirret eller desperat. Jeg ved at den ubalance som kan være med et mindre barn i huset forsvinder og helt omvendt kan tiden, hvor de er i gang med deres egne ting og venner lige pludselig fyldes med afsavn. Efter den tid, som aldrig kommer igen.  Det bliver altså bare lidt nemmere at komme igennem travle dage, når man lader være at have skyskraber høje forventninger. 

2 kommentarer:

  1. Ihh, hvor jeg kender det...

    Specielt nu hvor jeg lige er startet op på barsel efter endt barsel...
    Hold fast hvor skal der organiseres og gøres ved - Og jeg kan ikek bare lige sige "det ordner vi bare i morgen", for gør jeg det så hober det sig op så jeg slet ikek kan overskue tingene...

    suk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan sagtens følge dig. Og det der virker for den ene er jo ikke altid det, som virker for den anden. Jeg ved at der bliver tid igen og for mig er det rigtigt ikke at blive skuffet. Jeg organisere mig praktisk ift madpakker, tøj mm og ting som kan være klar så ugen glider lidt nemmere. Kram til dig og tak fordi du skrev : )

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...