torsdag den 3. juli 2014

God blog Karma 061214

Det var en af de første blogge jeg fik øjnene op for. De fleste af jer kender den nok allerede - alligevel skal den have sit eget indlæg og en portion god blog karma. Er så vild med den stemning der skinner igennem alle billeder på hele bloggen. Æstetik er sådan et fint og rammende nøgleord. Rakel kommer i byer hvor jeg selv har boet. Jeg gik på Gymnasiet i Skive og har også tilknytning til Viborg, så det er sjovt med små sessioner fra steder jeg kan genkende. Og så elsker hun morgenmad ligesom mig!  Den er som hun beskriver den, en hyldest til alle de Wunderbare og nære ting i livet. God fornøjelse : )












Rakel har sagt ja til, at jeg gerne måtte låne fotos fra hendes blog. Alle fotos er hendes. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...