mandag den 19. maj 2014






Som det fine lille keramik skilt siger, så bliver der brugt mange timer udenfor. De fleste på at lave hårdt arbejde. Altså i min drøm om haven var ikke nogen gummistøvler, havehandsker og skvalderkål. I virkeligheden er det, hvad meget tid er blevet brugt på.  At planlægge have, så den snart kan indtages i en hængekøje.  Alt det have arbejde gør én fysisk træt, så jeg sover virkelig godt for tiden.   
I fredags åbnede jeg døren til mit år som 38 - årig. Et år der gerne må bringe gode oplevelser og udvikling med sig.  Dagen faldt på en fridag og i selskab med dem jeg bor med - men egentlig ikke ser så tit (jeps teenagebørnene)   
Hav en skøn tirsdag. 

1 kommentar:

  1. Tillykke! Jeg kender godt det med haven! Men hvis man også når nogen timer i hængekøjen, så tror jeg det går lige op til sidst...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...