onsdag den 12. marts 2014

Skin Komplex (test)


Kender I det, at blive spurgt af tandlægen, hvor tit man bruger tandtråd. Og lige pynter lidt på sandheden - selvom det slet ikke er 2 x om ugen og da slet ikke hver dag som ville være bedst.


Sådan har jeg snydt mig selv lidt, faktisk siden jeg blev mor for 14 siden. Mine hudplejerutiner er blevet skåret ned til under 10 min morgen og aften. Dog krydret med besøg hos kosmetologer og andre velvære ting. Bare ikke helt godt nok.  Jeg kan prise mig lykkelig for at ingen endnu har klandret mig for at være 10 år til den forkerte side. Men det bliver ikke ved med at være en overspringshandling, for jeg har besluttet mig for at bruge noget af den tid, der kommer igen nu (hvor ens store børn alligevel synes man er pinlig) på mig selv. #dosomethingniceforyourself
Langsomt får jeg mere fokus på at blende nye vaner ind i dagligdagen.



Jeg sætter tid af til mig selv. En halv time hverdag, hvor jeg kan forkæle mig selv med lidt gode skønheds rutiner. Det føles godt.  Dennis Knudsen har netop sat nye produkter i handelen. Fælles for produkterne er at fokus er på fugt og genopbygning. Alle hudtyper kan bruge dem.  Jeg er især vild med Body Lotionen. Den fedter ikke og trænger hurtigt ind, min hud er taknemmelig.

Jeg har fået lov at teste produkterne. Hvor mine favoritter lander på 24H Face Cream og Body Lotion.  Netop nu er der gode tilbud landet over -  i Føtex kan du sparer 25 % på det hele.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...