søndag den 9. marts 2014

#Grandprix #isis



Jeg har en lille flirt med Grand Prix, er aldrig blevet træt af at følge med. Glitter og glimmer lørdag én gang om året. Drengene herhjemme forlader stuen men sjovt nok vil mine piger gerne være med. Jeg ser det for showets skyld. Det er langt fra det musik jeg hører til hverdag. De sange jeg falder for vinder sjældent. Sidst jeg havde held til at gætte en vinder var tilbage i 2000 med Brødrene Olsen.  Jeg var ikke engang tæt på i år... selvom Basims sang fænger. 

Som en lille snack fik vi sprøde chips til. Fra Isis. Der er ikke så meget som en krumme tilbage. Et godt bevis på at det ikke behøver at påvirke smagen, at skære fedt og sukker fra et produkt. 

Produkterne har vi fået lov at teste sammen med andre snacks - se mere under #isis på instagram. Idé til indlæg og fotos er min egen. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...