torsdag den 20. marts 2014

God Blog Karma 031214


Hun giver mig lyst til at sy.  Det er så fine ting hun tryller frem. Bliver altid glad efter et besøg på hendes blog. Så denne måneds gode blog karma sendes afsted mod Maiken. Som deler ud af brudstykker fra hendes hverdag på kreakullerogkrudtuglen 
På sin blog fortæller hun at det en tilfældighed hun kom til at blogge. Den tilfældighed er jeg som læser glad for. Det er så fine hverdagsglimt af gåturer i solskin, forårsdage, isspisning i østrig og menneskene hun holder af udover glimtene af de mange hjemmesyede sager i luksusklassen. 
Af og til er der fotos af lækre kager som sommerbærkagen, som må afprøves her til maj, når vi er flere der har fødseldage i huset. 









Tak for inspirationen Maiken og at du deler ud af dine hverdagsfragmenter. 

Maiken har givet mig lov til at måtte låne fotos som alle er hendes og bruge i dette indlæg. 

2 kommentarer:

  1. Jeg holder også rigtig meget af Maikens blog, både den måde hun formulerer sig på, de fine billeder, og hendes syprojekter. Og så lige den kendsgerning, at Maiken bor i mit barndoms hood borger også for kvaliteten ;-)
    Rigtig god weekend til dig og dine Sine!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de flotte ord, og den fine potpourri fra bloggen. :)

    Som blogger er det så nemt at miste orienteringen i forhold til at gå sin egen vej med bloggen, og differentiere sig fra alle de andre gode blogs som findes. Det er lige præcis din mail og dit indlæg, som er med til at gøre dagen bedre, og give motivation for at blogge. Tak Sine. Og tak for alle dine søde kommentarer på bloggen. Dem sætter jeg stor pris på. :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...