torsdag den 20. februar 2014

Vitamin boost

Tilskud  med mening 


Med vinter følger udfordringer som at holde vinterskavanker som snue, hoste og influenza for døren.
Derfor sprang jeg til, da vi var heldige at få buddet om at teste Biortos udbud af vitaminer. 
Vitaminer kan være et rigtig godt supplement til en sund kost. Vi må bare ikke glemme at de aldrig kan erstatte god nærende og sund kost.  Jeg viser ikke så tit madbilleder her på bloggen. Selvom vi ofte får virkelig lækker mad. Som der laves fra bunden af. Et af de måltider vi altid prioritere er aftensmaden, som vi spiser sammen ved bordet uden noget elektronik kørende i baggrunden.  Mine børn fortæller nemlig tit at hos de fleste af deres venner spises der ved stuebordet foran tv´et. Måske efterlader det os i en gammeldags bås - men jeg er da ligeglad. Det er her vi får vent hvad der er sket i løbet af dagen og grint af skøre ting sammen. 

Mine børn er fuldstændig vilde med børnebiortomin også selvom den hedder fra 1-10 år. 
Selv er jeg klar over at efter periode med mange nattevagter og deraf mangledne søvn, er et tilskud af Zink et vidundermiddel for mine negle og mit hår. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...