tirsdag den 18. februar 2014

Konfirmation



Nogle vigtige datoer for disse 2 er faldet på plads. Selvom jeg egentlig synes det er vildt når jeg hører om at nogle har booket forsamlingshuse flere år i fremtiden (??)  er det rart at have noget mere konkret at gå efter. Både 2015 og 2016 kommer maj måned til at handle om konfirmation. 
Der bliver tænkt tanker, hvor pigen allerede har en idé om hvilken kjole hun skal have på (det er hende som skal i 2016)  kredser drengens tanker om det mere essentielle i handlingen - nemlig om tro. 
Deres far og jeg (vi er er skilt) er enige om at holde festen sammen, så en del brikker er på plads.  
Så nu er det blot brikkerne som handler om at få en fantastisk dag, der ligger tilbage. En dag de vil nyde i fulde drag. 

2 kommentarer:

  1. Det er stort Sine.....
    Mine tanker kredser også om Anna´s konfirmation, den første i min lille familie, det bliver i 2018, men eftersom jeg også er skilt fra hendes far og både ham og jeg har nye familier er der en del brikker der skal falde på plads..

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber I får det hele til at falde på plads ; )

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...