tirsdag den 7. januar 2014

God Blog Karma 01/12/14 + en vinder

Jeg følger nogle skønne blogs og dem har jeg lyst til at dele med jer.  Sidste år  havde jeg et indlæg hver måned  med portrætter af mine børn. Inspirationen var hentet fra den skønne blog og jeg kan se at mange i år har kastet sig ud i "A portrait of my children once a week". Af respekt for de store som siger fra og eftertanke om hvor åbent internettet egentlig er, skruer jeg lidt ned for fotos af mit dejlige guld.  Vil i 2014 lave et månedligt indlæg om én af dem jeg følger. Selv sagde jeg ja til at Belladotte sidste år måtte lave et indlæg om min blog. Som har givet meget positiv trafik med. Så for den gode blog karma - læs med. Smil!

Det første indlæg er tilegnet Mette med bloggen Differentia


Mette elsker Prag, hvor hun har boet i en periode. Hendes mange indlæg om Prag giver lyst til at besøge byen. Som ser ud til at have det hele, små caféer, finurlige krummelurer og detaljer på hvert gadehjørne, lækre kager og parker. Mette elsker også Århus og på hendes blog popper Århusindlæg også op af og til. Mette siger selv at byen står hendes hjerte nær, fordi det var her hun blev voksen. Mette og jeg har også deltaget i en række forældremøder og skolearrangementer sammen, da Mette med familie boede her i nærheden. Nu er de vendt tilbage til jylland - tæt på familie.


Hun laver også mange fine små nørklerier og så er hun min mest trofaste læser (tror jeg) for hun er så sød til at lægge kommentarer, som varmer efter at have lavet et indlæg.  Tag et kig inde hos Mette.

God blog karma herfra - smil 

Mette har været vidende om at jeg har lavet indlægget, alle fotos er hendes og de er lånt til lejligheden. 


Har du læst med så langt  - er her vinderen af førstehjælpskit + legetøj 
Tillykke Mathilde 
"Jeg har heldigvis ikke haft behov for at benytte AKUT telefonen endnu, men med 3 børn under tre, en på 10 og en på 14 her i huset, så er et førstehjælpskit helt sikkert på sin plads her i huset, og jeg håber, at jeg bliver den heldige!

Endvidere fylder mine tvillinger 3 d. 21/1, og da de på det seneste har leget meget læge, er et lægesæt netop det, jeg havde tænkt mig, at de skulle have i fødselsdagsgave:-) 

Din give away er derfor lige øjet og jeg krydser alt, hvad der krydses kan:-)

Bedste hilsner og ønsket om et godt nytår /Mathilde
mathildemoemoeldrup@gmail.com"

4 kommentarer:

  1. Hvor en sjov ide at anmelde blogge - jeg læser med og bliver inspireret!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at du vil læse med Stine

      Slet
    2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  2. Altså Sine, tusind tak for at bruge spalteplads (kan man sige det om blogs.. :-) på mig og min blog! Det er helt sikkert god karma. Og ja, jeg er en trofast læser, lige nu går der bare dagevis inden jeg kommer til computeren og får læst med, Vi ses i det nye år!!
    Kh. Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...