mandag den 30. december 2013

Status på kanten af det nye år


Nu er der kun få dage, til at jeg balancere på yderkanten af sofaen. Klar til at hoppe ind i 2014. De sidste dage i 2013, bruges som alle andre år lidt tænksomt på at gøre status.
Indre billeder af årets glade børn, gode grin, bløde kys, skønne veninder, udfordringer som teenagemor, nederlag, successer, løbeture, mål som blev nået, ferier og det store husprojekt glider forbi. Tanker om dét jeg nåede og dét jeg ikke nåede.
Er allermest stolt af at jeg bevarede motivationen og nåede de 10 km - plus blev ved med at løbe. Vi har lagt masser af kræfter i at sætte vores lille hus i stand. Nu også med badeværelse. Så skønt så skønt!
Uanset om det har været løb, træning eller husprojekt har en vigtig faktor været visualisering. At forestille sig hvordan køkkenet så ud færdig, når man stod i støv og gulvbrædder til knæene. At tænke på glæden ved at have gennemført løbeturen selvom det 10 km føltes lang når man havde passeret de 7 km.
Så kan også tage med at meget af det, ligger i hovedet og slet ikke i benene. Det er vijlestyrken. Og ofte tanken der fører mig videre mod målet.
Og så var der det med status, husker når vi på mit fritidsjob på en tankstation mødtes første dag i det nye år og talte alle varer. Alt skulle tælles, så var den lille tank klar til det nye år.
Antal børn: 3 (føles nogle gange som flere)  Antal mand: 1 Antal kat: 1 (samme som parantesen ved børn) Antal kg tabt 5  Antal sutter sagt farvel til : Mange ( kræver et indlæg for sig selv) Antal læsere på bloggen: Svært at få overblik over 147 +  115 (måske er nogle de samme) Måske skal jeg bare stoppe.   Antal hus:1 (et virkelig dejligt) Antal have: 1 (føles som en park)  Antal skønne venner og fantastiske familiemedlemmer. Hvem tæller her?    Anyway det er jer der gør det hele mere værd. Glæder mig til 2014


Godt Nytår

De ben som har løbet alle km, er snart klar til at hoppe ind i det nye år. 

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...