tirsdag den 3. december 2013

Bloggen fylder 3 år / Give Away


I denne tid er det 3 år siden, jeg trykkede udgiv på mit allerførste blogindlæg.
På det tidspunkt var jeg et sted i mit liv (beskrevet i andre indlæg) hvor jeg havde brug for en positiv pendant til alt det andet som var en realitet på de tidspunkt.  Bloggen var og er stadig drevet af lyst. En slags visuel dagbog. Derfor passer jeg heller ikke ind i en kasse som mode, mad, håndarbejdsgeni eller retroekspert.  

Til at begynde med vidste kun meget få at jeg havde en blog. Så er virkelig postiv og glad for dem som har vist interesse for at følge med. Selv læser jeg en god blandet bunke blogs. Synes det er dejligt at læse med og køber næsten aldrig dame/bolig blade mere, da jeg får opfyldt  meget af det gennem de blogs jeg følger. 

Jeg bliver glad over den respons jeg får fra mine læsere. Ingen blog uden jer. Tusind tak fordi I læser med, tak for kommentarer - det betyder meget. 

Som tak har jeg lavet en lækker Give Away - med gevinst fra Fragment  by Ditte Gren 
Du kan vinde et par øreringe

Foto lånt af Fragment by Ditte Gren

Der er et lod pr. kommentar. Du skal følge bloggen for at deltage og For den gode karma kan du like Fragment på facebook  Jeg finder en vinder den 18. december

Foto af Fragment by Ditte Gren






27 kommentarer:

  1. Tillykke med de 3 år Ü det er hyggeligt at følge med herinde.
    Jeg vil meget gerne deltage, er ret vild med hendes øreringe!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke med blogjubilæet Sine. Jeg synes det er så dejligt stadig at kunne følge lidt med i hvor du er i dit liv, og håber at vi kan ses engang i det nye år. Jeg er vild med Dittes smykker og ville elske at vinde!

    SvarSlet
  3. tillykke tillykke!:-) man kan pludselig se hvor stærkt tiden går, når man kan måle den i "blog-år":-)

    jeg vinder da gerne de øreringe!

    SvarSlet
  4. Tillykke med de tre år :) Jeg husker tydeligt selv fornemmelse, da jeg trykkede udgiv for første gang. Det er godt nok kun omkring et år siden, men jeg tror også jeg husker det om tre år :) Jeg vil selvfølgelig gerne deltage :)

    SvarSlet
  5. Sindssygt smukke smykker! Og et stort tilykke med bloggen :-)))

    /Heidi Christensen
    heidi1608(a)hotmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke! Jeg deltager selvfølgelig.
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Deltager :-)
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Storttillykke med de tre år, deltager meget gerne

    SvarSlet
  9. Stort tillykke. Jeg er med :-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  10. Tillykke :-)
    jeg er med

    mvh
    Katrine - aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  11. Stort tillykke! Jeg er også med :-)
    frk.lunella@gmail.com

    SvarSlet
  12. tillykke! de er virkelig fine.
    hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med de 3 år. <3
    Jeg er med.. På Bloglovin og FB. Good luck to all..
    Mia CA -aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  14. Kæmpe tillykke med blogfødselsdagen :-)
    Sikke en fin konkurrence, som jeg er nødt til at prøve mit held af i :-)
    De bedste julehilsener,
    Katrine

    SvarSlet
  15. Tillykke med bloggen. Det er dejligt at der findes dagbogs blogge, for livet er jo lidt af hvert og egentlig er det variationen der gør en blog værd at følge:-)

    SvarSlet
  16. Stort tillykke bloggen:-)

    SvarSlet
  17. Stort tillykke med de 3 år. Jeg følger din blog og Fragment kender jeg godt, det er nogle virkelig fine og unikke smykker.

    SvarSlet
  18. God jul og tak for en god blog!

    /Maria

    SvarSlet
  19. Tillykke med de 3 år. Jeg er vild med de helt unikke smykker fra Fragment.

    SvarSlet
  20. Tillykke.. Jeg elsker virkelig Dittes fine smykker!

    SvarSlet
    Svar
    1. I tilfælde af jeg vinder: kathrinebaandrup [@] hotmail.com

      Slet
  21. Tillykke med 3 år :) det er da stort! Jeg ville da elske om de flotte øreringe lagde under MIT juletræ :)
    leneskage@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg er med, SÅ meget med, elsker Dittes fine smykker og følger med på facebook også :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...