mandag den 18. november 2013

Jeg kan se ferie og en vinder.


Jeg kan se ferien!  Er et udtryk min mindste datter brugte en nat vi var på til lufthavnen. Udtrykket er hængt ved og lige om lidt kan jeg se ferie, hvor hverdagen på billederne over skiftes ud med adresse på Gran Canaria sol, havvand og hele molevitten. Det er farmor der har inviteret i anledning af hun blev 60 år. Det er dejligt med invitiationer.

Jeg kan også sige navnet på en vinder af Sylvanians lille scooter.
Kig forbi en skøn blog her. Og tillykke til Laura.

5 kommentarer:

  1. Ja, det er ikke dårligt med sådan en ferie i vente. God tur :-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Endnu engang tusind tak. Den fine præmie er lige kommet ind af døren, og så med en lille ekstra gave - hvor er vi heldige:-) Dagen at få en gave på kunne ikke værd bedre - Charlie er nemlig hjemme med influenza og feber. Jeg er sikker på han bliver rigtig glad når han vågner fra sin lur:-) hav en dejlig dag. Kh. Charlie og Laura

    SvarSlet
  3. Er du på Instagram? I så fald vil du i løbet af i dag kunne finde et par fotos af præmien og den glade modtager:-) Mit brugernavn derinde er uftitah:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Fandt dig på insta : ) Godt han blev glad.

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...