lørdag den 9. november 2013

Hvad skal vi lege / Give Away




Mine piger kender begge SYLVANIAN. Lige nu er det mindste som nyder godt af det, som den store ikke synes der er plads til nu hvor et helt bestemt boyband har over taget hver ledig plads.  Da jeg selv var barn hed de små kære dyr Skovens Dyr.  På øverste foto har selv katten herhjemme vist interesse for legetøjet.
I legen her tager familien kat på besøg i deres skønne grønne bil hos bedstemor og hendes bedste ven ude i skoven. Der bliver serveret pandekager og smør-selv-madder. De hører gymnastiksangen i den lille grønne radio. Og ved det lille skrivebord må de gerne tegne på bordet. 
Det er sådan et fint lille univers og de drager altså de små dyr. Nu har de haft indfanget både mig og mine piger : ) 
Vil du gerne selv udvide din samling af Sylvanian eller begynde én - kan du få muligheden for at vinde en lille snescooter som denne:

Alt du skal gøre, er at lægge en kommentar til indlægget her. Skriv gerne din mail så jeg kan kontakte dig.
Jeg finder en vinder den 18. november. 


Indlægget er sponsoreret og jeg har fået en gave fra Sylvanian samt muligheden for at forære den lille scooter væk.

27 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja figurene følger med :-)

      Slet
  2. Det er noget af det sødeste jeg længe har set, det vil jeg gerne deltage i.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  3. Jeg deltager :-)
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  4. Gud hvor er de søde!
    Maria Elmelund // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  5. de er bare så skønne:)
    coubak@yahoo.dk

    SvarSlet
  6. Jeg deltager:-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. jaa<3 trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  8. de er bare så søde mvh marie mortensen. fobus@hotmail.dk

    SvarSlet
  9. Mine piger elsker sylvanian families, så jeg vil være populær hvis jeg kan vinde en snescooter til dem ;-)

    SvarSlet
  10. Deltager med glæde - min datter vil elske dem!
    /Nina - voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  11. Hvor er de søde! Jeg vil meget gerne deltage.
    lene_mondrup@yahoo.dk

    SvarSlet
  12. Min lille kusine fik mig indraget i det fantastiske lille univers for et års rid siden så jeg vil da med glæde deltage.
    Kh Mette Nielsen
    mette.nielsen153@gmail.com

    SvarSlet
  13. Min bonusdatter er vild med Sylvanian og vil helt sikkert gerne have denne seje snescooter med hjem ;-)

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  14. Den er jeg da med på!
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  15. min datter elsker sylvanian :)
    sandravarn(a)gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg deltager gerne :-)

    aksgk@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Sylvanian er simpelthen SÅ skønne. Er sikker på min prinsesse vil elske at lege med dem :)

    SvarSlet
  18. Mon ikke min lille søn kan få noget sjov ud af den? - Det er jeg sikker på:-) KH'er og krydsede fingre, Laura

    SvarSlet
  19. De er fine - jeg er med :-)

    Regnbuebarnetvigga@gmail.com

    SvarSlet
  20. Yngste-datter ønsker sig Sylvanian, så jeg er med..........
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  21. Åh, jeg husker dem tydelig fra min egen barndom, det var helt sikkert noget af yndlingslegetøjet:)

    Min datter er efterhånden ved at være så stor, at hun er begyndt på rollelege. Det er skønt at se hvordan vores hverdag afspejler sig i hendes leg. Jeg vil elske at kunne give hende disse søde kaniner som hendes start på hendes egen Sylvanian samling.

    Jeg håber at heldet er med os, og tak for en skøn blog :)

    Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann89@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jeg elskede det selv som barn. Min datter er endnu ikke blevet fanget af det, men sikker på, at det kommer :)

    Louise.reenberg@live.dk

    SvarSlet
  23. det vil vi elske at vinde herhjemme :)

    ahenri3@gmail.com

    SvarSlet
  24. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda
    nadorgerda@gmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...