tirsdag den 15. oktober 2013

Uge 42 #Efterårsferie








Har set så mange fine Høstmandalas på IG - så da vi var ude at samle kastanjer kom der alt godt fra efteråret i posen. Er stadig taknemmelig over det gode vejr der længe har vist sig udendørs. Og de smukke aftensolnedgange. Er vilde med mine løbeture ude i efterårsnaturen. Den rene luft og alle de gyldenrøde farver. Har ellers altid svoret at foråret er min favoritårstid. Lige nu er jeg vist blevet forelsket i efteråret.  I starten af ugen sendte jeg Maja og Jeppe med toget til jylland. De skal først til mormor og bagefter til deres far. Den unge fyr på 13 ønsker ikke at få taget billeder, det respekterer jeg.
Har nu kun 1 barn på matriklen og vi har lavet græskarmand. Uhyggelig forfra - hyggelig ovenfra.
Det er første gang i 3 år jeg har noget der minder om efterårsferie - der er virkelig fordele ved mit nye arbejde. Skal blot arbejde 3 dage!  Og har jo weekendfri.  Ved godt det for andre måske er en selvfølge - det med altid at have fri når man rammer fredag eftermiddag. For mig er det nye tider og jeg er slet ikke omstillet endnu. Det er så vildt, at telefonen ikke ringer og bimler med sms´er om vagter. På den måde føles de 2 dage hurtigt som 10 fridage. Kan mærke det gør noget godt for mig.

4 kommentarer:

  1. Det er da skønt med weekendfri... Det er jeg så ret vant til, men jeg er jo også bare sådan et luksusmenneske ;0)

    SvarSlet
  2. Total hyggeligt ser det ud - og rigtig fin høstmandalas :-)

    SvarSlet
  3. Tak Bettina - sjovt at lave. Må helt sikkert lave en mandala til foråret også.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...