mandag den 7. oktober 2013

Små efterårsfif #AVogel



Jeg drømmer om et efterår i zen.
Faktisk er der mange skønne ting ved denne årstid. Farverne. Gyldne. Sensommerbriser på eftermiddage, hvor solen endnu ikke er gået helt ned.

Og så kommer de sædvanlige små hakker i efterårsidylen, da skiftet i vejret ofte fører noget, som overhovedet ikke er zen agtigt med sig.... forkølelse og andre småskavanker.


Selvom vi prøver at spise varieret herhjemme og årstidens udbud af frugter og grøntsager, er jeg ikke gået uden om kræsne børn, så et lille tilskud i form af vitaminpiller, som ikke lige kommer fra drivhuset (smil) er faktisk helt ok.
Vi har fået lov at teste nogle særdeles skønne produkter fra A. Vogel  - #sundhedforhelefamilien
I e-bogen kan du hente mange flere fif og trick til hvordan hverdagen med småskrammer og efterårssnue kan gøres lidt nemmere. Blandt mine favoritter er Bioforce Créme, en alt-i-et creme som kan bruges til tør hud, sprukne læber, småskrammer og sår. Den virker lækker nærende i brug. Absorberes hurtigt. Og Biortomin både til voksne og børn er blevet taget godt imod her.  Dem til voksne måtte også gerne smage af hindbær.
På instagram under #Avogel kan du se flere fotos af.  Jeg hedder: sinestrange. 

Indlægget er sponsoreret og jeg har modtaget nogle produkter fra firmaet til test - foto, ord og tanker er mine egne. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...