onsdag den 2. oktober 2013

Gode oplevelser i vente

For hende her. I lørdags var jeg nemlig ikke max pinlig mor - men suveræne mor, der efter 2 timers venten i noget internetkø fik fat i billetter til den 17. juni i parken. Og opfyldte et ønske! Her spiller 1D og min Maja er skudt i dem. Især én der hedder Harry. 
Jeg skrev en gang på en seddel, at jeg gerne ville give mine børn gode oplevelser. Ja, det vægter højere hos mig end mærkevarertøj. Vil hellere købe en billig vinterjakke og så kunne give noget andet i stedet.  
Glæden var så stor!! Så bliver spændende at se til sommer. Jeg skal med - og skal nok opføre mig ordentligt inde i parken som mor vedhæng.  Der er nok ingen fare for at jeg besvimer eller noget. Blink - blink. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...