torsdag den 19. september 2013

Stolthed varer for evigt #3


Har været ude på ruten. Den jeg har været så fokuseret på. Og jeg har gennemført. 10 km.  Det er rart bagefter. At have nået sit mål. Giver lyst og mod til at sætte nye mål. 
Der er røget  1,2 kg mere siden sidst. Jeg har haft hovedfokus på at gennemføre distancen og vægttab har været et trick til at kunne yde mere ift hastighed. Tror at min næste bedste ven må blive et puls ur.
Jeg er fuldstændig pjattet Chokoladebaren fra Nutrilett (smagen ligger i den gode ende), smoothie med nordic berries og tomatsuppen. Der er ikke noget at sætte en finger på. Kan dog se at æstetikken betyder meget for mit indtag af mad. De fleste af disse måltider er jo flydende kost.



Har været fedt at få denne mulighed. 
Pøj pøj til alle jer, som er på vej til at få opfyldt mål, drømme eller ønsker. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...