lørdag den 7. september 2013

En halv dag i himlen.



Jeg ved ikke med jer, men synes lidt ekstra skønhedspleje og omsorg for sig selv er dejligt, især når vejret skifter og der skal trækkes inden døre. Så har revet en dag ud af kalenderen og givet mig selv lidt efterårsforkælelse.



Fra top til tå, fra yderst til inderst, da god pleje også handler om det næsten ingen andre ser. Ansigt og krop får ofte mest opmærksomhed med cremer og toplækre produkter, mens underlivet måske får lov at passe sig selv. Hvis underlivet ryger ud af balance - har det faktisk betydning for velværen.  Jeg tror det er forbundet med rigtig mange følelser, hvad der foregår imellem benene på en kvinde og derfor opstår blufærdigheden. Det er de færreste (bortset fra nogle enkelte) som underholder kollegaer, venner og bekendte med detaljer om understellet.  

God fornøjelse med selvforkælelsen og vivag!
 Jeg har fået en gave med produkter ift dette indlæg. Ord og fotos er mine egne. 
For iø nogle utrolig hudvenlige produkter. Uden så mange dikkedarer. Meget, meget nemme at bruge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...