tirsdag den 27. august 2013

Stolthed varer forevigt #2 + Give Away



Et mål uden en handlingsplan er blot en dagdrøm

Sådan lyder et godt, gammelt ordsprog.


Status er at det går fantastisk på vejen til de 10 km. Der er røget 1,7 kg på første uge. Som skrevet i forrige indlæg har jeg modtaget en gave med produkter i forhold til disse indlæg. Èn af jer har muligheden for at vinde en fantastisk præmie. 




  • 10 breve tomatsupper værdi: 300 kr.
  • 28 smoothies (2 pr. dag i 14 dage) værdi: 750 kr.
  • 30 barer (2 pr. dag i 14 dage) værdi: 660 kr. 
  • 70 breve chokolade shakes (til 14 dages forbrug af shakes – 5 gange dagligt) værdi: 1.050 kr. 
  • 30 breve jorbær shakes (til 6 dages forbrug af shakes – 5 gange dagligt) værdi: 450 kr. 

Alt du skal gøre er at lægge en kommentar herunder (og være fast læser) så finder jeg en vinder 9. september. 


Selv har jeg brugt produkterne som erstatning for nogle måltider. Så jeg har spist helt normal frokost og aftensmad. Og andre dage er det morgenmad og aftensmad jeg spiser, hvor jeg har brugt produkterne i løbet af dagen, som det de er : måltidserstattere.  Jeg er et menneske som holder enormt meget af morgenmåltidet og det virker lidt tamt for mig morgen efter morgen at sidde med enten en jordbær eller chokolade shake.  

På plussiden er at produkterne smager overraskende godt. Proteinbarerne er VIRKELIG gode og giver enorm mæthedsfølelse. Især smoothien med nordic berries er jeg glad for. Både den og proteinshakes nydes bare bedst iskolde. Jeg stiller vand i køleskabet til at blande med. Har læst at andre putter en del isterninger i, hvilket sikkert også er et hit. 


Aldrig været tættere på målet end nu. 






25 kommentarer:

  1. 1,7 kg på en uge lyder fantastisk :)

    SvarSlet
  2. Tror nok også jeg har et par kilo eller 15 som jeg skal af med fra januar :)

    SvarSlet
  3. tillykke med dit flotte vægt tab :-)

    jeg deltager klart og håber jeg er heldig :-)

    Reklame-for-Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  4. Tillykke med det - sikken en selvdiciplin!

    SvarSlet
  5. Jeg er selv lige startet op på projekt ned i vægt og det kunne være et godt skub i gang :)

    Tulletrutmor@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg vil gerne være med;-)
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  7. Sikke et flot resultat på bare en uge. Det kan du godt være stolt af :-)

    www.camillacoello.com
    bloggen@live.dk

    SvarSlet
  8. Wow - tillykke med den gode start! Deltager da klart med, måske det kan være igang med å boost mit tab også;)

    SvarSlet
  9. Tillykke med det fine resultat(:
    Jeg vil meget gerne deltage.
    Ville gerne prøve produkterne(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2013/08/give-away-nr-42_12.html

    SvarSlet
  10. Tillykke med vægttabet :) er med i konkurrencen

    Annesofie@outlook.com

    SvarSlet
  11. Jeg følger dig nu :D OG tillykke med vægttabet :D

    tinerdk@gmail.com

    SvarSlet
  12. Godt gået. Du skal nok nå dit mål.

    SvarSlet
  13. Super godt gået, og held og lykke med at nå helt til målet, du er i hvert fald godt på vej!

    Jeg vil super gerne vinde, da det virkelig også kunne hjælpe mig på vej mod mit mål. Så mine fingre er krydsede!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  14. Det kunne jeg helt sikkert godt bruge! Og tillykke med vægttabet! :)
    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  15. Tillykke! Det godt nok flot!
    Mvh Sisse
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  16. Tillykke med det (indtil videre) flotte resultat :)
    Jeg vil rigtig gerne deltage :)
    Mvh Caroline Amalie Clausen
    tigerdyr107@gmail.com

    SvarSlet
  17. Åh jeg vil så gerne igang med de par kilo der bare er irriterende. Men kan simpelthen ikke finde ud af de der strenge kure hvor man hverken må det ene eller andet.. Måske det her er mere mig ;-) Lækkert ser det ud i hvert fald.
    Jeg krydser fingre for jeg kan følge dig trop! -Det er sejt :-)
    Hav en dejlig dag -jeg følger allerede :-)

    SvarSlet
  18. Jeg kunne godt bruge et spark bagi ;-) Jeg er med!
    Følger dig via gfc.
    - Anne/akh@os.dk

    SvarSlet
  19. Er helt klart med!! :))

    Følger dig nu.

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Stort tillykke med vægttabet! Det er sgu da også noget at være stolt af.

    Jeg vil meget gerne prøve det dersens Nutrilett - jeg trænger nemlig også til at smide et par kilo eller 10

    Mvh Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Wauw 1,7 kg på 1 uge. :D Lyder super.
    Krydser fingre

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  22. ihh jeg er da med villl såååå gerne vinde
    trænger til et spark bag i

    Laila Jensen
    regnbuens@hotmail.com

    Xxxfor at jeg er den heldige!

    SvarSlet
  23. Stort tillykke!
    Jeg er fastlæser nu og krydser stærkt fingre :)

    Vh Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Deltager! Jeg har indtil videre smidt 12 kilo, og jeg mangler stadig 5, men jeg føler lidt, at jeg sidder ‘fast’. Jeg er blevet lidt for god til at skippe frokosten før arbejde, fordi jeg ikke gider at slæbe en lunken madpakke med mig rundt, så det ville virkelig være nemt bare at kunne smide en bar i tasken! Krydser virkelig fingre for at vinde.

    Elisabeth,
    vintageftw@gmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...