torsdag den 22. august 2013

Stolthed varer for evigt #1


Da sneen var smeltet sent inde i foråret i år, genoptog jeg mine løbeturer.
Satte mig nogle nye mål.
I år skal jeg op på 10 km
og ville gerne gennemfører 3,5 km på under 25 min.  Sidste mål er opnået. Endda gange flere. Jeg kan godt finde på at sige Yes og række hænderne op over hovedet når det sker. Hvilket kun giver smil fra tilfældige forbipasserende.

Foto. AM 

Den lange distance har så taget lidt længere. Status er at jeg er kommet op på 8 km  - men de sidste 3 uger mest har løbet ruter af 6 km.  Det tog mig 59 min at løbe de 8 km - med et ønske om at kunne løbe lidt hurtigere. Jeg ved at for at øge farten, er næste skridt at jeg må sige farvel til lidt kg.



Har aldrig været tilhængere af slankekure eller sultediæter. Eller at undvære slik for altid. Vil hellere tonse rundt fysisk i nogle timer, for at kunne spise chokolade med god samvittighed på et andet tidspunkt.
Har nu erstattet nogle af mine måltid med proteindriks og smoothies istedet. Er faktisk overrasket over den gode smag af Nutrilett produkterne.
Det gode ved proteiner er at de mætter. Der skal bare drikkes rigeligt med vand ved siden af. Vigtigt!


Hold øje - for jeg skyder gang i en lækker Give Away, hvor en læser også kan få få hjælp til at nå sine mål. 
Det vigtigste er din egen vilje.

Jeg har modtaget en gave med produkter i forhold til dette indlæg.  Men idé til indlæg og målet jeg har sat mig er mit eget. 

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...