mandag den 12. august 2013

Sneak peak fra nr. 25

Kig fra stuen gennem "spisesalen" - vi er ikke helt færdige i køkkenafdelingen endnu. Har fået skønt tapet hjem, som skal være på den ufærdige del ved den blå skammel. 

Fra køkkenet og hen mod bordet, hvor vi samles om mad og andre gode sager. 
View af Evas seng
Mere glimt fra Evas værelse
Der mangler lidt billeder - vi er ved at spare sammen til nogle af TYH (som jeg tidligere har lavet et indlæg om) Og jeg er ved at lave puder i patchwork, for lidt mere farve. 

Et lille hak mellem sofahjørne og køkken. Her stod før en brændeovn. Den skal være i vores nye afdeling, når det er bygget færdigt. 

Lænestol under vinduet. Vi er dog på skattejagt efter to gode lænestole ala wegner.


Klædeskabe i soveværelset (brugte vi rigtig meget tid på at får op). Hvor der er vilje er der vej. De går fra gulv til loft. 

Nå Mette, fordi du har spurgt så tit ; ) - tager en dyb indånding og viser lidt flere glimt fra huset. 

4 kommentarer:

  1. Hvor har I fået det fint! Små dejlige detaljer :)

    SvarSlet
  2. Jaaaaa!! (Jeg klapper i mine hænder, - og kommer helt til at savne dig Sine) Hvor ser der lækkert og meget hyggeligt ud hos jer. Du har virkelig en god smag Sine. Jeg er parat til at flytte ind!!

    Har I åbnet op til køkkenet?

    Mange knus Mette

    SvarSlet
  3. Sikke store ord Mette - bliver helt rørt! Synes her er meget hvidt, Anders er bare så glad for sit værk og for meget hvidt minder om mit job joooo. SÅ vi prøver at finde kompromisser. ang køkken så væltede vi en væg ja :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...