torsdag den 25. juli 2013

Seje mænd og almindelige kvinder



For små 14 dage siden havde jeg mine børn med i svømmehallen. Her hører jeg et par sige til en far, der er der alene med sine børn "At det var godt nok friskt".
Mine ældste børn er med deres far og deres søster på den side på Mallorca netop i skrivende stund. Han har også fået at vide at han er sej, fordi han tager afsted alene med 3 børn.
Øhh - tænk engang. Som mor til 3 er jeg egentlig ofte afsted med alle 3 samt de udfordringer det kan give.
Aldrig har jeg fået så fine komplimenter. Så jeg er bare en helt almindelig usej mor.  Synes da fædrene hiver lidt guldmedaljer hjem på det her felt.
Vil gerne benytte lejligheden til at kaste lidt seje gloser efter de mange mødre, der jonglere med børn og dagligdag, ferie og udflugter. Og turer til svømmehallen : - )

3 kommentarer:

  1. ja, det er jo helt utroligt....
    Min kæreste har også fået mange rosende bemærkninger når han har været alene afsted med vores ene barn. Hvorfor jeg jeg ikke ros når det er min der kører bilen ?

    SvarSlet
  2. Griner.... jeg har også et bidrag. Når konen skal på et kursus og ikke kommer hjem - så bliver manden helt naturligt inviteret ud til div. familie medlemmer til spisning for han har jo nok at se til med ungerne - men er han afsted så er der ingen der tager hensyn til at konen skal passe børn, fuldtidsjob m.m. Tror det vare længe inden at mænd og kvinder behandles ens.

    SvarSlet
  3. Hehe Lol. Ja den er klassisk. Den med manden der spiser andre steder. Tak for det fine indspark.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...