torsdag den 4. juli 2013

Lange sommer nætter, kølige sommerdrikke og Give Away.

Sponsoreret indlæg


Førhen var især juni, ofte en måned med mange eksamener men også fester, hvor man slentrede hjem om morgenen. Nætterne så lange og lyse at dag og nat nærmest gik ud i et.  Juni var alligevel fyldt med overskud. Og stress på den gode måde - for lige om hjørnet ventede sommerferien.  Til fester hørte kølige drikke og gerne en del. Ikke at glemme Sankt Hans festen, som prikken over i´et. Midsommerfesten!

Nu anno 2013 er de lange lyse nætter der stadig. Jeg fester bare ikke så meget rundt. Men når jeg er på vej hjem fra nattevagter kan jeg dufte de samme skønne ting. Morgener, dugvåd græs, fornemmelsen af solen som er på vej op og fuglene som pipper allerede fra kl. 03.50.
Vi drikker også kølige sommerdrikke - dog uden så meget alkohol : )

Pickwick har sendt et bud på kold te i butikkerne.




Det er simpelt og nemt.  Koldt vand fra hanen over teposen og vupti så er der læskende drik, som fint kan konkurrere med vand. Det er ikke en sød te ligesom iste. Hvis der er nogle som skulle få associationer til det. Eller forvente det, bliver man skuffet.  Her er favoritten fersken. 

Du kan få lov at smage den skønne drik - hvis du lægger en kommentar til mig. Så finder jeg én der kan se frem til at modtage 2xPeach Crush, 2xRed Fruit og 2xPineapple punch. 
Jeg finde en tørstig vinder allerede imorgen aften - så skynd dig at læg en lille kommentar : - ) 

2 kommentarer:

  1. Vil gerne være med :) Har set så mange reklamere for den nu at jeg bliver nysgerrig efter at smage selv :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne være med! Er ellers en kaffepige, men iste er jeg ret vild med, så jeg vil gerne smage dem.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...