tirsdag den 9. juli 2013

Det nye haveliv #1


Der findes mange skønne ting i vores have - og vi har taget hul på et nyt liv med mange flere udendørs timer.
Jeg ved ikke ret meget om det at holde en have. I drømmen om egen have, har der helt klart ikke været fokus på at der må nedprioriteres nogle andre ting, for at få tid til at holde haven. Sådan er det!
For det er ikke mit ønske at have et stykke græsplæne og et par krukker.
Haven har et stort staudebed til den ene side, som faktisk kræver minimal vedligeholdelse - der skal ikke luges ukrudt hele tiden. Der er buske og æbletræ, som giver gode gemmeseteder. Kan se at børnene er vilde med det. I den anden side, var der et meget stort bed med porcelænsblomster, som er det sted jeg har valgt at starte med noget af det jeg selv kan lide.  Rhododendron og hortensia. Den blå har stået der bare 4 uger (fik den af en veninde) og skyndte mig at sætte den i jorden.  Den har virkelig suget god næring til sig.
Bliver dejligt at følge hvordan de vokser : )

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...