mandag den 15. juli 2013

CRA-S


I lørdags var jeg forbi Torvet som denne lørdag bød på kunsthåndværk i den lækre, smækre ende af skalaen. Der var virkelig mange skønne sager at fordybe sig i.  Der var også mulighed for at ens børn kunne afprøve forskellige kunsthåndværk ...
hmm men det gad min mindste arving ikke og A og jeg har bestemt ikke samme smag når det kommer til keramik. Men det har vi heller ikke når det gælder højtalere. Så vi må begge gå på kompromis hist og her.

Selv er jeg så glad for det fine lille fad af Janni Godtliebsen.  Nu mangler kun chokoladen : )

4 kommentarer:

  1. Var det torvet i Svendborg? Jeg var selv forbi på min ferie i det sydfynske og vi deler åbenbart smag. Jeg faldt også for Jannis fine fade. Det blev dog ikke til nyerhvervelse i denne omgang, men må lige tjekke hendes side ud. De er super fine!;)
    /Nuller
    Nulleris.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja -præcis. Torvet i Svendborg. Der var mange skønne sager!

      Slet
    2. Helt sikkert. Jannis var dog mine favoritter;-)
      Tror jeg skal på hendes hjemmeside med det samme og finde mig (måske bare en enkelt) ynglings!
      Købte du chokolade fadet i Svendborg?;)

      Slet
  2. åhh jeg ville så gerne ha været afsted, men bilen valgte at gå i stykker om fredagen så det blev kun til en lang næse til mig:( - jeg var afsted sidste år og det var så lækkert:)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...