søndag den 21. april 2013

Udsigt.


Når man står på toppen af Ørkildbakken i vores by - ser man denne udsigt over Svendborg. Andedammen nede i forgrunden er lige ved Rottefælden (hvis nogle skulle være stedkendt).
Ørkild ligger faktisk meget få meter fra vores nye hjem.  Ville aldrig have troet jeg kunne finde på, at have malerier som disse på mine vægge. Faktum er, at det hang i hjemmet. Fordi det har så meget affektionsværdi og udsigten er lige i baghaven, har vi valgt at beholde det!  A´s mor har renset det og rammen omkring bliver skiftet. Mit lille foto her yder det slet ikke retfærdighed.
Så glæder mig til at vise det frem, når der er møbler i hjemmet. Maleriet er faktisk meget stort og meget klart i farverne. Her ser det næsten lidt dystert ud.

2 kommentarer:

  1. Åh vi har haft mange gode timer med fårene på Ørkildsbakken. Jeg synes det er en rigtig fin idé at beholde maleriet, der er ikke noget som match mellem ting med affektionsværdi og nyere ting. Ha' en dejlig ny uge Sine! Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Fårerne er vist lige kommet ud på græs ;-) også en dejlig uge til dig!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...