søndag den 7. april 2013



Godt så! Havde faktisk en del sidevisninger igår (på den pæne side af over 70). Men øv bøv, ikke en eneste kommentar på mine tanker om bloglæsning. Havde det været en "populær blogger", var der nok kommet lidt feedback.



Status på projekt nyt hjem. Vi er kommet til køkkenet. Det er A som er der mest. Imens passer jeg hende den lille vilde og har diskussioner med mine pre-teens.  Væggen er væltet og det giver så meget lækkert lys. Visualisering er en god ting nu.  Lukker øjnene og forestiller mig morgener hvor havedøren kan slås op. Ud til egen have!  Og grillaftener, hvor maden bare skal få meter og ikke transporteres hen til et sted, hvor der må grilles. (Farvel emsig boliforening)
Vejen vi skal bo på, har iøvrigt vejfester (husker det fra min barndom) og årlige loppemarkeder. Smil!
Vi har allerede talt med en del af naboerne og virker som, om man træder ind i helt anden naboånd end her i etagerne. Vildt! Der er noget om snakken, når det handler om at folk på "landet" faktisk kender deres naboer bedre end i lejlighedsopgange. Også herude i provinsen.

Nyd resten af søndagen : )

6 kommentarer:

  1. Jeps visualisering er en god ting - særligt når man er i "byggerod" ;0)Det bliver et dejligt sted I får jer, lyder det som om..

    Spændende indlæg du havde igår - ja, jeg giver dig ret, der er flere blogge der ligner hinanden meget - måske er det "bagsiden" af at inspirer hinanden?
    Og ja, jeg kunne også godt ønske mig lidt flere kommentarer med på vejen, når man nu kan se på sidetallet at der er en del der har lagt vejen forbi - men tænker også at når så mange lægger vejen forbi, må det være fordi de kan lide det de ser - og måske så ikke lige får skrevet den kommentar, omend det er lidt sjovere at blogge, når der kommer lidt "pip" :0)

    Ha' en god aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver et dejligt sted :-) jeg kan mærke det. Men kender du det, at man midt i processen rammer muren fordi alt bliver grimmere og grimmere. Det er lige på de tidspunkter at visualisering er godt. Og tak for din feedback ;-)

      Slet
  2. Visualisering er en skide god ting. Gør det ofte selv. Jeres hjem bliver da super fedt.

    Synes sgu det er okay at du "brøler" lidt op omkring din mening med diverse blogge. Og også at ingen gider svare. Selv har jeg ikke været forbi hverken dig (eller andre igår).

    Jeg giver dig ret i, at det ikke er iorden med feedback. Der er nogle få indlæg (f.eks vittigheder m.v) hvor jeg ikke gør det (de kan godt stå alene), men ellers synes jeg man skal svare på de kommentarer der kommer. Det er en del af det, der hører med når man blogger, hvis du spørger mig. Basta.

    Tja der ér mange ens blogge (og mange med alt for mange kedelige ligegyldigheder). Jeg lægger ikke en kommentar hver gang jer er på en blog. Så ville der gå for meget tid med det, da jeg også bruger sindsygt meget tid på at vedligeholde min egen med indlæg. Men har jeg noget (rimeligt) relevant at bidrage med gør jeg det.

    Kh Bettina

    SvarSlet
  3. "Og også at ingen gider svare.." - æhh står den sætning alene, ser det ud som om at jeg synes det er ok ikke at svare. Det er ikke min mening. Mente, at det er ok at "brøle op" om dette også :-D

    SvarSlet
  4. Tak for dit input Bettina og dine rosende ord om mit kommende hjem :-)
    Jeg kan sagtens have forståelse for, at der ikke kan svares altid.
    Virker bare så konsekvent altid, at blive forbigået på bestemte blogge. Så ryger kæden af.
    Har selv fulgt en del på deres vej fra start til nu og har så undret mig over, hvor den pludselige tendens til "selvfedme" kom fra.
    Tager det også med i mine egne overvejelser, for min blog ligner jo også så meget andet...
    Så når alt det, som skulle være unikt ved hver enkelt ligner de andre - bliver det lidt leverpostej alligevel.
    Kh Sine

    SvarSlet
  5. Jeg kan ikke svare tilbage på indlægget fra igår, Sine, men tusind tak for tilbuddet om puden, det kan godt være jeg holder dig op på det på et tidspunkt :-), men vil da lige prøve med markører (er det de små dimser, der ligner en sikkerhedsnål?) Som skrevet igår, så er det bare et lovende billede med den terassedør, kan også sagtens forestille mig grillaftenener, en åben dør om morgenen og og og.. fantastisk! Vi er også blevet de heldige ejere af udgang fra stuekøkken og jeg stornyder det. Jeg havde det sådan med dit indlæg fra i går at "dont get me started", for uh jeg kan blive mavesur (og det helt unødvendigt for det vedkommer jo ikke mig) over sponsorgaver, leflen for bestemte blogs,"kliker" osv.. haha, lidt bitter er man vel altid :-) Det blev lidt rodet, håber du er med. Kh. Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...