lørdag den 6. april 2013

Bloglæseri godt/skidt


Endelig i mål med min pude. Dog ikke helt tilfreds med, at den godt kunne være mere rund. 
DIY er fundet hos lutteridyl. Hun har virkelig mange fine DIY´s. Så tomlen op til Jeanette : ) 

Ellers skulle jeg hilse og sige, at tiden går hurtigt lige nu. Døgnet har næsten for få timer og alt for få af dem, kan bruges til kreating. Taber snart pusten, af de blog jeg læser. Sig mig er alle på barsel, eller imellem jobs eller hvor får de alle de feriedage fra? Det er både godt og skidt det bloglæseri. Har nemlig en periode, hvor jeg synes det bliver lidt for perfekt og for navlebeskuende. 
De fleste af de blogs jeg startede med at læse, ligner snart alle hinanden ved første udkast. Med de samme gaver de modtager etc. Der er intet nyt under solen, når det kommer til hvem der skal i Cirkus (igen) i år.
Synd.
Og nej, jeg har faktisk ikke ondt i en vis legemsdel over det. Jeg deltager gerne i Give Aways og er på ingen måde imod sponsorede indlæg. Det er bare blevet for forudsigeligt.  I konkurrencer mm ude i virkelighedens verden, er det jo sjældent den samme som vinder gavekortet til Netto hvert år. 
Har også undret mig over, at nogle blogs jeg har fulgt i over 2 år, aldrig kommer med noget feedback. Det er lidt dårlig stil. Basta! Bum!
Ved godt det intet ændre i det store perspektiv. Ingen bemærker at have mistet 1 læser - men nu fik jeg luft - det føles godt af og til. 
Håber min glæde ved blogs spirer frem igen, sammen med foråret derude : ) 

Tak til jer som har valgt at følge mig. Tak for jeres søde kommentarer af og til. Samt jeres egne skønne blogge. 

9 kommentarer:

  1. Herligt du fik luft, håber det hjalp... :)
    Men ja det mindste man kan gøre er da lige at smide en lille kommentar, rigtig træls med mange sidevisninger og ingen feedback... en ting er at man selv kan li det man laver, men det er jo altid rart at høre at andre også synes om det.
    ...og i øvrigt en fin pude du har lavet :)
    KH Lena

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lena.
      Både for at skrive :-) og for ros til min pude.
      Hav en dejlig dag.

      Slet
    2. Tak, Lena.
      Både for at skrive :-) og for ros til min pude.
      Hav en dejlig dag.

      Slet
  2. Bare få det ud Sine ;-) Jeg tabte også pusten på et tidspunkt, men har nu fundet mig til rette med de bittesmå projekter jeg får lavet for egen skyld og glæde af og til. Jeg er også vild med din pude, har prøvet og prøvet at lave den, men jeg tæller og tæller og pludselig glemmer jeg hvor langt jeg er kommet. Der er jo en million omgange! Hvordan gør du Sine??? kh. Mette

    SvarSlet
  3. Rart at høre Mette. At jeg ikke er den eneste som taber pusten. I hendes opskrift står der, hvordan man starter på hver ny omgang. Jeg bruger markører når jeg tæller. Hvis du ikke kommer igang vil jeg gerne hækle den for dig, når vi er flyttet :-)

    SvarSlet
  4. Har også undret mig over, at nogle blogs jeg har fulgt i over 2 år, aldrig kommer med noget feedback

    svar: mange ved ikke du følger dem og en del svar aldrig eller skriver på andres blogge ...

    desuden viser de fleste kun det der er pænt og perfekt ... jeg det er det sammen der går igen ang. cirkus osv. og mange blogge ligner hinanden enig men kan så sige at mange ugeblade også ligner hinanden :)
    jeg læser din blog tit men det er ikke altid jeg har noget at sige :)

    SvarSlet
  5. Du kan sikkert have ret. Måske ved de ikke jeg eksistere. Tror alligevel de fleste er nysgerrige på hvem der kommentere.
    Mht cirkus osv er det ligeså meget en undren over pr-firmaernes prioritering. For de burde ryste posten lidt af og til. Måske er de ikke klar over at mange blogge har de samme læsere. Deraf forudsigligheden i, at det næsten på forhånd er givet hvor de reklamere for det samme.
    Savner at se nogle der skriver, at de var så tilfredse med det de modtog, at de har
    Bestilt noget for egen regning.
    Kh Sine

    SvarSlet
  6. Lige et pip herfra..;) Forstår så udemærket dine tanker - har gået med mange af de samme.. Nok også derfor (sammen med mere end halvt års underskud og sygdom) at min blog har holdt lange pauser og lige skal finde sin form igen.
    For mig personligt er jeg bare for dårlig til at komme omkring og give kommentarer hos de bloggeren jeg ikke kender, når overskuddet er så lavt som det har været på det seneste. Men det er jo træls og også lidt dobbeltmoralsk, når jeg selv går og undrer mig over hvor alle dem, der engang fulgte med hos mig, er blevet af.. Mest i kommentarer..;)
    Ved ikke om du kunne bruge det - bare løse tanker herfra..
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Anne.
      Tak for dit svar og din ærlighed. Det kan jeg sagtens bruge i min refleksion.
      Og iøvrigt tak for din egen skønne blog :-)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...