mandag den 11. marts 2013

Retro køkkenmaskine.







Har længe prøvet at spare sammen til en køkkenmaskine / røremaskine. Så kommer der en tandlægeregning, et barn der skal have nye briller, you namet it. Og dejen er fortsat blevet rørt i hånden.
Til mit held var der en Kenwood (godt nok af ældre dato) som fulgte med som inventar i vores nye hus.
Det fede er at jeg stadig kan købe tilbehør til den. Så selvom den ikke designmæssigt er lig den kitchenaid jeg drømte om, er jeg solgt!  Nu får den lov at komme ud af skabet. Den er altså blevet pudset, poleret og rengjort, så pletterne på fotos er slitage og afskallethed. Men jeg kan leve med det. Har et smil på læben hver gang jeg tænder den. Den har allerede rørt dej og fars til græske frikadeller. Tænker at piskeriset skal afprøves til marengs. Mums.

4 kommentarer:

  1. Tillykke! Det er da et scoop på mange måder med det hus :-)) Fulgte der andre spændende ting med? Og farven er bare lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er og bliver ikke et tilbud spm kommer tit! Der var dele af det skønne Colditz stel og andet. Havemøbler og en meget skøn teakkommode. Som vi har fået lov at få.

      Slet
  2. Min svigerinde har haft sådan en - den er lige brændt sammen efter at have været brugt så at sige dagligt i 34 år!! Så det er kram du har der :-)
    Hun har købt en ny og moderne Kenwood og ALT det gamle tilbehør kan bruges til den nye.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Britta. Det var en skøn nyhed. Var inde i en butik og høre ang tilbehør. Svaret var det samme. At det kan bruges begge veje. Det er kram!

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...