fredag den 22. marts 2013

Nyt hjem



Jeg går og hedder Sine - tralalalej
Jeg bor (snart) i nr. 25, det lille hvide hus

Det er her der arbejdes for tiden. Huset vi flytter ind og og som skal være vores nye hjem.
Det er et hus med sjæl. Og minder. Fordi det har været A´s familie som har boet her før. Derfor er det et hus, hvor der følger lidt historie med. Nu skal det så være vores nye hjem. Vi og især A bruger mange timer for at renovere og gøre det indflytningsklart. Det var sejt, da vi stod mit i alle lagene af tapet der skulle ned. Alt blev bare grimmere og grimmere. Nu hvor der er kommet nyt tapet og maling er begynt, kommer glæden ved strabadserne. Vi kan begynde at se rummene for os.
Der er stadig store projekter tilbage og nogle af dem kræver håndværkere. Så der kommer helt sikkert mere om processen på bloggen : )
Bag huset gemmer sig en skøn lille have. Med drivhus. Æbletræ og Terasse. Skal blive så godt med grillmad i egen have!
Skal lige lære haven at kende. Ved virkelig ikke ret meget om have. Så sidder og ser haveprogrammer og læser fede havebøger af Signe Wenneberg. 
Tager gerne imod tips hvis nogle kender en HaveBlog ; ) 

1 kommentar:

  1. Åh Sine, endnu engang tillykke, det ser bare så dejligt ud! Jeg vil glæde mig til flere billeder fra renoveringen!!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...