mandag den 25. marts 2013

Mere forår i sigte.


Vi har taget hul på påskeugen. Og selvom sneen nærmest er limet fast ude på fortovet. Skinner solen! Jeg ser forårsfarver alle steder og det er FORÅR nu - jo det er det.
Eva og jeg har brugt et par timer i skønt selskab i formiddags. Tænk at der snart er gået 4 år i den mødregruppe. Har været et heldigt asen når det kommer til mødregrupper. Både den første jeg kom i for 13 år siden og den jeg mødte med lille E på armen.
Nu ville det jo være fedt, at kunne melde sig i samme klub, som alle dem med 10 dages påskeferie. Sådan ser mit arbejdsliv bare ikke ud. Så det er godt, at kunne få mest muligt ud af fridagene - klarer nok mine 4 nattevagter henover påsken, hvis vejret og dagene fortsætter i samme dur : )
Bring on the good things!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...