torsdag den 21. marts 2013

Made by my children.



Det sker. Af og til. At de kommer hjem med ting de har lavet. Mine børn. Her er et lille udvalg. De 2 ældste er især produktive i håndarbejde i disse år. Selv Jeppe. Som egentlig troede håndarbejde var noget med at arbejde i træ, som han havde glædet sig til. Faktisk mente han ikke det med at sy, ville være noget han nogensinde skulle bruge til noget.  Uanset hvad de kommer med, bliver jeg glad og varm om hjertet.
Prøver at finde plads til tingene, så det ses og bruges. Føler mig heldig at have så kreative børn.

4 kommentarer:

  1. Der kommer til tider de skønneste ting ud af børneproduktioner...

    Jeg har i hvert fald 5 af min søns ting fremme hele tiden, fordi jeg bare synes så godt om dem

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret :-) De bliver også meget stolt over at det er fremme.

      Slet
  2. Det var en dejlig collage. Sikke nogle fine ting de har lavet de 3!!

    SvarSlet
  3. Tak! Syntes de fortjente det.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...