lørdag den 23. marts 2013

Anne Bundgaard Give Away


Jeg har sådan glædet mig til at sætte gang i denne Give Away. Kender du Anne Bundgaard?  
Hun har en helt fantastisk streg. Jeg  har flere af hendes små illustrationer. Nogle hænger i ramme, andre har gjort glæde, når de blevet brugt som postkort til en dejlig veninde.
Anne Bundgaard har sagt ja til at ville glæde én af jer med nogle af hendes skønne kort. 




Alt du skal gøre er at lægge en kommentar for at deltage. Du skal være tilmeldt som fast læser via bloglovin. Har du lyst til at dele, bliver jeg glad men det giver ikke ekstra lodder. 

34 kommentarer:

  1. Deltger også gerne! Hilsen mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  2. hvor er de fine, gerne med:)

    SvarSlet
  3. Håber så meget på at jeg bliver den heldige!

    SvarSlet
  4. Jeg er med - Hvor er de da skønne!

    SvarSlet
  5. Svar
    1. Tak fordi du deler Helle :-)

      Slet
    2. Tak fordi du deler Helle :-)

      Slet
  6. Uha ville da så gerne vinde, jeg håber jeg er så heldig..
    Kh Camilla
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Hvor er de fine :)
    Jeg trænger til noget nyt i rammerne herhjemme, så jeg er med, og håber at de skal hjem til mig :)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle lækre illus'er! jeg er meget gerne med :)

    SvarSlet
  9. Fedt, de er super fede
    - følger med nhnnhn(a)hotmail.com

    SvarSlet
  10. De er super fine!

    lisehj89@gmail.com

    SvarSlet
  11. Nøj hvor er de bare fine! Kender hende ikke, men de er da så skønne. Især kortet med den sorte kanin! -Den kunne jeg hvis godt finde en plads til ;-)
    Krydsede fingre herfra
    Hilsen Frk. Hansen -følger allerede
    www.frkhansen.dk

    SvarSlet
  12. med :)

    kig også gerne forbi min give away: http://krea-kaos.blogspot.dk/2013/03/give-away-10.html

    SvarSlet
  13. Deltager meget gerne;)
    nulleris.blogspot.dk

    SvarSlet
  14. Uhhh jeg er med og deltag gerne i min lækre give Away også

    SvarSlet
  15. Åh, de er virkelig fine. Jeg er meget gerne med :-)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  16. Yndigt ! Count me in :) 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg deltager gerne
    Håber også du har lyst til at deltage i min giveaway (http://vinterfryd.dk/en-ny-laekker-giveaway/)
    Hilsen vinterfryd.dk(mvinter@vinterfryd.dk)

    SvarSlet
  18. Fede kort, og dejlig blog du har her. Glæder mig til at læse mere1
    God påske
    GItte

    SvarSlet
  19. Hvor er de fede, jeg vil vildt gerne være med :)
    God påske

    SvarSlet
  20. Deltager med glæde :-D
    God påske!
    // Maria Møller

    SvarSlet
  21. JEg følger via bloglovin!

    Mvh
    Sizze86@gmail.com

    SvarSlet
  22. Jah...de er så fede, så jeg krydser alt hvad krydses kan :)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  23. Føj for den lede, hvor er de flotte!!!!! :)
    Mega ja tak til at deltage :)
    Loui81@live.dk

    SvarSlet
  24. Ihhh hvor er de fine de kort!!! Dem vil jeg gerne vinde :-)

    SvarSlet
  25. Nej kendte hende ikke, men hold kæft de er fede :)

    Bettinalissa@gmail.com

    SvarSlet
  26. jeg vil mægtig gerne deltage :-) meget smukke kort!

    SvarSlet
  27. De er så flotte!
    Krydser fingre :)
    Mvh idaaofa@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  29. Så fint! Jeg vil gerne være med :D

    Venlig hilsen Louise Hartmann - louisehartmann.dk

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...